Obniżki cen, gratisy, kupony rabatowe… Któż z nas ich nie lubi. Nasze upodobania bardzo często wykorzystują właściciele sklepów internetowych, oferując swoim klientom dodatkowe „bonusy” na przykład przy zakupie artykułów za więcej niż dwieście złotych otrzymujemy dwa produkty w cenie jednego. Wszystkim przywołanym wyżej praktykom przyświeca jeden cel – przyciągnąć uwagę konsumentów i zatrzymać ich na dłużej. Podobną rolę spełniają tak zwane, pakiety promocyjne. Ważna jest nie tylko ich zawartość, ale również opakowanie. Powinno być oryginalne, a jednocześnie eleganckie i wytrzymałe.
Pakowanie zestawów promocyjnych to jeden z obszarów działalności firmy Emilia z siedzibą w Warszawie. Przedsiębiorstwo zajmuje się także składowaniem, etykietowaniem i dystrybucją produktów. Posiada własną flotę samochodów dostawczych i hale magazynowe. Zapewnia kompleksowe, profesjonalne usługi.